Health care marketing: tools and techniques
Por: Fortenberry, John L., Jr.
Tipo de material: Libro - Colección General Editor: Boston : Jones and Bartlett Learning, 2010Edición: 3ed.Descripción: 311p. ;il. fig., gráf., tab.ISBN: 9781449622213.Materia(s): MARKETING -- ATENCION MEDICA | COMERCIALIZACION DE LOS SERVICIOS DE SALUD | MERCADO -- PRODUCTO
Contenidos:
Product development and portafolio analysis. Branding and identity management tools. Target marketing tools. Consumer behavior and producto promotions. Environmental analysis and competitive. Marketing management tools. Marketing strategy and planning tools.
Tipo de ítem | Ubicación actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems |
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Libro General | Centro de Información y Consulta | Colección General | W-74-F677 (Navegar estantería) | ej. 1 | Disponible (Consulta Externa) | 007752 |
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Contiene: Apéndices, bibliografía e índice alfabético
Product development and portafolio analysis. Branding and identity management tools. Target marketing tools. Consumer behavior and producto promotions. Environmental analysis and competitive. Marketing management tools. Marketing strategy and planning tools.